فرخنده باد هشتم مارچ روز جهانی همبستگی زنان
هيأت رئيسه شورای سراسری هلند نهضت فراگير هيأت رئيسه شورای سراسری هلند نهضت فراگير

   شورای سراسری هـلنـد نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغـانستـان، به منـاسبت فرارسيدن هشتم مارچ روز جهـــانی زن، بهترين شادباشهـــــا وتمنيــات نيک خويشرا خدمت زنان آزاده و رزمندهء وطن مجبوب ما افغانستان وخواهران مبارز ونستوه مان مقيم هــلند و اروپا تقديم ميدارد.

          مبارزه زنان آگاه کشور عليه انواع خشونت و دادخواهی آنهــــــا در راه تساوی حقوق وآزادی زنان از بند اسارت‌هــای گوناگون ثبت صفـحه‌هـای زرين تاريخ معاصر ماست، که هيچگاه نميتوان نقش برازنده وماندگار زنان پيشگام را ناديده گرفت.

         ما يقين کامل داريم که در روند مبــارزه‌ی داد خواهانه و ترقی‌خواهـــانه کنونی و تحقـق آرمانهـــای انسانی نهضت فراگير نقش و جايگاه زنان برجسته است و از اهميت فوق العاده‌ی برخوردار می‌باشد.

          برماست که به منـاسبت اين روز خـــجسته کارنامه‌ها و ابعاد گوناگون کار و فعاليت زنان را طی محافل و حتا نشست‌های خانواده‌گی مــان  مورد بازنگری و يادآوری قرار داده و همت والای زنان را در هر کجائی که هستند تقدير و تحسين نموده وبدان سر تعظيــم فرود آوريم و دسته هــای از گل نسرين و گل نسترن را به خواهران، مادران وهمسران گرانقــدر خويش اهـــــــدا نموده وبرسم عنعنـه پسنديده‌ی ديروزی از تک تک زنان قدردانی وسپاس بيکران نمايم.

      به آرزوی خوشبختی زنان بلاکشيده کشورعزيز ما

 


March 7th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها